FAKTA MENARIK TENTANG BANTAL ANDA

Fakta Menarik Tentang Bantal Anda Bantal kita semua gunakan pada masa sekarang ini adalah amat berbeza dengan bantal pertama yang digunakan di zaman dahulu kala. Bukan sahaja dari segi material yang digunakan dan juga rupa bentuk bantal; fungsi bantal juga bukan sahaja terhad untuk kegunaan rehatkan kepala kita. 1. Bantal zaman pengenalan dahulu sangat keras. […]

PANDUAN LENGKAP TENTANG SARUNG BANTAL

Kebanyakan masa, kita terlalu memberi perhatian terhadap bantal kita – ada yang terlalu gebu, terlalu padat ataupun yang ‘just right’. Namun bagaimanapun, berapa kerap kita memikirkan tentang cara nak melindungi bantal kita seperti sarung bantal kita sendiri? Sarung bantal seringkali tidak mendapat perhatian yang sepatutnya kerana ia merupakan faktor penting dalam memastikan keselesaan and kebersihan […]

JOM TUKAR BANTAL TIDUR ANDA !

Bilakah last time anda fikir tentang bantal tidur anda tu? Jika jawapan anda adalah “oh, dah lama dah” atau “tak pernah terfikir pun”, anda tidak bersendirian. Percayalah, ramai juga berkata demikian. Kebanyakan orang hanya fokus terhadap kepentingan tilam yang mereka guna, bukanlah bantal tidur mereka. Tetapi apa yang ramai tak tahu, bantal tidur kita juga […]

KENAPA BANTAL SAYA KEMPIS & DAH TAK ‘FLUFFY’ MACAM DULU?

“Apa ni, kenapa bantal saya dah tak fluffy dan gebu macam awal-awal beli dulu?” “Ketika baru beli dulu sedap je bantal ni, gebu & sangat-sangat fluffy. Tapi sekarang dah kempis macam takde isi pun ada.” “Kata bantal hotel, kenapa dah tak fluffy dah?” Itulah apa yang sering kami dengar dan mendapat aduan daripada pelanggan kami […]