fbpx

Blog

Galeri

Login

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

RAHSIA SURI RUMAH INI BERJAYA, DIBONGKARKAN

“Selepas saksikan video ni, air mata saya mengalir, Saya pun nak jadi macam WANITA ni”.
Kalau anda nak tahu, jom saksikan video di bawah…

“Orang kata belajar tinggi-tinggi tapi duduk rumah tak ada kerja, walaupun kita suri rumah, tapi rasa ralat jika tak ada pendapatan sendiri, bila buat bisnes ni kita boleh juga berjaya macam orang lain, dapat income dan boleh jadi macam orang lain”.

Itulah luahan hati seorang suri rumah Raja Izni Munirah Omar, yang dahulunya hanya suri rumah sepenuh masa sahaja tetapi kini bergelar seorang wanita yang berjaya dalam perniagaan.

Raja Izni Munirah Omar atau lebih mesra dengan panggilan Kak Yah sudah lama mempunyai minat dalam bidang perniagaan. Akhirnya mengambil keputusan menjual bantal keluaran DAG dan terbukti ianya mendapat sambutan daripada pelanggan.

Terinspirasi dengan video di atas? Jom sertai keluarga usahawan DAG,

klik pautan ini

“Bagaimana Kak Yah bermula dengan bisnes bantal adalah untuk mencari pendapatan walaupun Kak Yah suri rumah.

“Saya bertemu bisnes bantal DAG di Facebook, bermula dengan menjual 200 biji bantal alhamdulilah Kak Yah berjaya sehingga kini dapat lebih RM100,000,” jelas beliau.

Memegang sifat yang suka berkongsi dan tidak kedekut, Kak Yah turut berkongsi rahsia kejayaan beliau dalam perniagaan bantal DAG.

“Kalau buat bisnes ni kita nak naik sorang kita, memang takkan berjaya, kita kena bantu orang.

“Apa ada pada kita, kita kena share, bekerjasama, jangan ada hasad dengki, kalau orang naik sikit dari kita, kalau orang lebih sikit dengan kita, jangan,” jelas beliau dengan penuh rasa semangat.

Tambah beliau lagi, satu sahaja rahsia dalam berniaga yang menjadi pegangannya ialah jujur. Walau satu sen sekalipun tetap kena jujur. Kalau boleh biarlah bagi lebih kepada pelanggan tetapi jangan sesekali ambil duit mereka.

Apa yang patut dicontohi daripada kisah perjalanan kejayaan suri rumah ini ialah sifat cekal dan tabah dimiliki serta tidak pernah pedulikan apa orang bercakap mengenainya membuatkan beliau terus melangkah maju ke hadapan walau terpaksa menghadapi pelbagai dugaan kerana impiannya hanya satu iaitu untuk berjaya dalam perniagaan bantal DAG dan menambah pendapatan keluarga.

“Kejayaan Kak Yah hari ni, kalau selalu sebut Kak Yah ni biasa je, suri rumah yang orang kata jual bantal tu banyak kita buat sendirilah maksudnya kita taka pakai staf lagi la, buat sendiri ambil sendiri hantar sendiri sampailah ke tahap kita tak perlu ambil sendiri dah, lori ambil sebab banyak,” katanya.

Terinspirasi dengan video di atas? Jom sertai keluarga usahawan DAG,
klik pautan di bawah 

Tahukah anda kesihatan diri amat penting dalam kehidupan kita? Walaupun kesihatan berkaitan tidur sering dipandang enteng namun, kesihatan tidurlah kunci kepada kesihatan lain. Amalkan konsep ‘Mencegah Lebih Baik dari Merawat’ untuk kesihatan berkualiti

Bantal DAG mampu memberi keselesaan tidur nyenyak buat anda. Berminat dengan bantal kami? Klik sini Untuk sebarang maklumat menjadi keluarga usahawan kami klik di bawah

Share this post with your friends

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

RAHSIA SURI RUMAH INI BERJAYA, DIBONGKARKAN

Facebook Comments

Bersih Ke Bantal Saya?

Anda rasa bantal anda tidur dekat rumah tu bersih tak? Ok kalau bersih, berapa kali anda basuh dalam masa seminggu, sebulan, atau setahun? Sebelum tu,

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

DAG menjadi Jenama  No.1 Asia dalam produk kelengkapan tidur berkualiti hotel taraf antarabangsa.

  • E -book
  • Tools Marketing
  • Promotion
  • Product
  • Careline

About

2019 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved

2019 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved

Maklumat Terkini

Produk

Reseller

Hubungi

Chat