fbpx

Blog

Galeri

Login

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Anda Rasa Keselesaan Bantal Ni Mempengaruhi Tidur Anda?

 

Jam sudah menunjukkan pukul 3 pagi dan anda masih tidak tidur. Anda berpusing-pusing, mengubah posisi anda sehingga mencapai keselesaan yang diingini.

Tetapi, bila je dah sedap dan dah ready untuk tidur tetiba leher pula rasa tak selesa. So, anda pun tukar lagi, tukar lagi sampai lah anda sendiri tidak perasan yang anda sudah enak dibuai mimpi.

Esok je bangun, leher sakitlah, tidur pun tak nyenyak.

Apa Masalahnya Sekarang Ni?

Cuba check balik bantal yang anda guna tu. Padanlah, bantal pun beli bertahun yang lepas, anda pun lupa bila anda beli dan dimana. Isi bantal pun dah berkurangan dan lunyai, rupa bantal pun dah lembik dan kekuningan, macam mana anda nak tidur dengan selesa?

Bantal mempunyai impak yang besar untuk keselesaan tidur kita kerana ia mempengaruhi posisi tidur anda. Jikalau bantal tersebut terlalu tinggi untuk kesesuaian leher anda, anda kemungkinan besar akan bangun dengan sakit-sakit leher. Ia juga akan mempengaruhi posisi tulang belakang anda dimana ia mempunyai peranan besar dalam kesihatan anda.

Jadi Apa Patut Saya Buat?

Anda patut membuat research tentang kesesuaian bantal untuk badan anda. Ketinggian serta kelembutan memainkan faktor besar dalam pemilihan bantal. Macam mana anda nak tahu keselesaan yang anda impikan? Senang je. Kalau anda rasa bantal tu cukup selesa dan sedap, itulah pilihan anda.

Tahukah anda kesihatan diri amat penting dalam kehidupan kita? Walaupun kesihatan berkaitan tidur sering dipandang enteng namun, kesihatan tidurlah kunci kepada kesihatan lain. Amalkan konsep ‘Mencegah Lebih Baik dari Merawat’ untuk kesihatan berkualiti

Bantal DAG mampu memberi keselesaan tidur nyenyak buat anda. Berminat dengan bantal kami? Klik sini Untuk sebarang maklumat menjadi keluarga usahawan kami klik di bawah

Share this post with your friends

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Bersih Ke Bantal Saya?

Anda rasa bantal anda tidur dekat rumah tu bersih tak? Ok kalau bersih, berapa kali anda basuh dalam masa seminggu, sebulan, atau setahun? Sebelum tu,

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

DAG menjadi Jenama  No.1 Asia dalam produk kelengkapan tidur berkualiti hotel taraf antarabangsa.

  • E -book
  • Tools Marketing
  • Promotion
  • Product
  • Careline

About

2019 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved

2019 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved

Maklumat Terkini

Produk

Reseller

Hubungi

Chat

error: Content is protected !!